Beranda

Selasa, 12 Agustus 2014

DIAJAR MACA 1

No. Kagiatan
17. Guru némbongkeun gambar Aa, Ii, Uu, Apa, Ibi, jeung Mumu, pikeun
ngawanohken fi nem vokal “a”, “i”, “u”, jeung fonem konsonan “p”, “b”,
“m”. Saterusna némbongkeun gambar Émi, Oni, Nina, jeung Dani, pikeun
ngawanohkeun fonem vokal “é” jeung “o”, jeung konsonan “n” jeung “d”.
18. Murid mimiti diajar ngéjah aksara, dimimitian ku mikawanoh fonem vokal a
heula. Ku guru dituduhkeun gambar budak ngaran Aa, terus dicontoan ngéjah
aksarana dumasar kana metodeu maca struktur analisis sintesis atawa SAS.
Mimiti diwanohkeun fonem vokal a. Lamun éta vonem diréndonkeun jeung
foném vokal a deui, dibacana jadi aa. Ieu kagiatan dilaksanakeun sababaraha
kali, kabéh murid dipapay sina nurutan ngucapkeunana, tepi ka lancar.
19. Mimiti diwanohkeun kana foném konsonan p. Lamun p diréndonkeun jeung
a, dibacana jadi pa. Lamun a diréndonkeun jeung pa, dibacana jadi apa. Aa
jeung apa ngahaja disajajarkeun sangkan murid arapaleun bédana.
20. Pola engang anu mimiti diwanohkeun nyaéta V-V, terus V-KV. Ieu pola
minangka tarékah anu dianggap babari dina ngawanohkeun foném vokal
jeung konsonan.
21. Dina ngawanohkeun foném konsonan m, sakaligus mimiti ngawanohkeun
pola engang KV-KV deuih. Ari cara ngajarkeunana mah sarua waé anu
saméméhna.
Kecap anu dipaké conto dina kabéh gé nujul kana sesebutan atawa ngaran
jalma. Maksudna sangkan babari dipikawanohna ku murid.